dimecres, 3 de febrer del 2021

Niños que muerden a perros d'Andreu Martín

Autor/a: Andreu Martín (Barcelona, 1949)


Any de la primera edició: 2020

Llengua: Espanyol

Gènere: Relats

Número de pàgines: 176


CATALÀ:

Com altres vegades vull agrair a Babelio Español que organitzi la seva Masa Crítica ja que, gràcies a aquesta iniciativa, he pogut conèixer aquest llibre de relats d'Andreu Martín. I a Obrador Editorial per sumar-s'hi.

El primer relat em va impactar molt, vaig deixar anar un “hòstia!” en acabar-lo i vaig haver de continuar llegint la resta. El llibre està format per un total de 16 relats diferents però que tenen un estil semblant, provocadors, inquietants, tots ells sorprenents.

Són tots del gènere thriller, totes són històries fosques, algunes més iròniques que altres, però cada una d'elles especial.

De veritat que és una bona idea deixar-se sorprendre per aquests relats. En aquest cas, la ficció supera la realitat perquè les decisions que es prenen són molt extremes, no sempre són les que ens esperem.

Heu llegit algun llibre de l'autor? Quan era “més jove” vaig llegir No demanis llobarro fora de temporada i en tinc un bon record.


ESPAÑOL:

Como en veces anteriores quiero agradecer a Babelio España la organización de su Masa Crítica porque, gracias a esta iniciativa, he podido conocer este libro de relatos de Andreu Martín. Y a Obrador Editorial por participar.

El primer relato me impactó mucho, dejé escapar un “hostia!” al acabarlo y tuve que seguir leyendo el resto. El libro está formado por un total de 16 relatos diferentes pero que tienen un estilo similar, provocadores, inquietantes, todos ellos sorprendentes.

Son todos del género thriller, todas las historias son oscuras, unas más irónicas que otras, pero cada una es especial.

De verdad que es una buena idea dejarse sorprender por estos relatos. En este caso, la ficción supera a la realidad porque las decisiones que se toman son muy extremas, no siempre son las que se esperan.

¿Habéis leído algún libro del autor? Cuando era “más joven” leí No pidas sardina fuera de temporada y guardo un buen recuerdo.



Sinopsis:

Andreu Martín, un referente del género negro del país, nos sumerge en 16 relatos asombrosos y desconcertantes. Él, como los lectores, sabe que las intuiciones pueden llevar a caminos erróneos, que la justicia no siempre hace honor a su nombre o que hay recuerdos traicioneros que vuelven con su precio a cuestas. Otra dama del género, Anna Maria Villalonga, se ha encargado del prólogo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada