dijous, 30 d’abril del 2020

¿Quién se ha llevado a Daisy Mason? de Cara Hunter


Autor/a: Cara Hunter (Oxford)
Editorial: Duomo Ediciones
Any de la primera edició: 2020
Llengua original: Anglès
Traducció: Begoña Prat Rojo
Gènere: Thriller
Número de pàgines: 416

CATALÀ:
M’ha costat però al final l’he pogut acabar de llegir... i no és que no m’agradés, perquè m’ha agradat molt, però amb el confinament em vaig bloquejar i no el podia continuar llegint!

Estem davant un thriller dramàtic què comença amb la desaparició de la Daisy, una nena de 8 anys durant una festa celebrada a casa seva i, tot i que hi havia moltes persones al seu voltant, ningú ha vist res.

A través de la investigació policial que es duu a terme coneixem més coses sobre la família Mason, secrets molt ben guardats que faran sospitar de tots els membres en algun moment de la novel·la.

Els personatges estan ben aconseguits, són complexes, dona la sensació que han estat molt ben treballats. Sobretot la família de la Daisy.

Crec que el llibre també vol ser una crítica als judicis paral·lels que es fan a través de les xarxes socials. Al llarg de la novel·la surten extractes de fils de Twitter i Facebook, analitzant les proves i senyalant sospitosos.

És un thriller àgil, amb girs inesperats i amb un final que no us esperareu. Llegiu-vos-el i em dieu el què ;)

Us heu bloquejat vosaltres durant el confinament?

ESPAÑOL:
Me ha costado pero al final he podido acabar de leerlo… y no es porque no me gustase, porque me ha gustado mucho, pero con el confinamiento me bloqueé y no podía continuar leyéndolo!

Estamos delante de un thriller dramático que empieza con la desaparición de Daisy, una niña de 8 años durante una fiesta celebrada en su casa y, aunque había muchas personas a su alrededor, nadie ve nada.

A través de la investigación policial que se lleva a cabo conocemos más cosas sobre la familia Mason, secretos muy bien guardados que harán sospechar de todos los miembros en algún momento de la novela.

Los personajes están bien conseguidos, son complejos, da la sensación que se han trabajado muy bien. Sobre tota la familia de Daisy.

Creo que el libro también quiere ser una crítica a los juicios paralelos que se hacen a través de las redes sociales. A lo largo de la novela salen extractos de hilos de Twitter y Facebook analizando las pruebas y señalando sospechosos.

Es un thriller ágil, con giros inesperados y con un final que no esperareis. Leéroslo y me contáis que os parece ;)

Os habéis bloqueado durante el confinamiento?
                              


Sinopsis:

Durante una fiesta en una tranquila casa de las afueras de Oxford, una niña desaparece misteriosamente. Ninguno de los vecinos ha visto qué ha ocurrido con Daisy, o, al menos, así lo afirman. El inspector Adam Fawley trata de no llegar a conclusiones precipitadas, pero sabe que nueve de cada diez veces, el culpable es alguien a quien la víctima conocía. Lo que significa que alguien miente. Y que la carrera contrarreloj para encontrar a Daisy ha comenzado.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada