dimecres, 20 d’abril del 2022

Què us recomanaria per Sant Jordi?

Ja fa uns dies que es comencen a veure recomanacions de llibres per la Diada de Sant Jordi d'enguany per tot arreu. L'altre dia us vaig penjar un post amb les propostes de l'Editorial Fonoll per aquest dia, i avui us vull parlar d'alguns llibres dels que he llegit o que vull llegir i que em semblen una bona opció per comprar o per regalar.

Són llibres molt variats, alguns novetats i altres ja no. Els que he llegit m'han agradat i els recomano sovint, i els que no he llegit tinc ganes de fer-ho.

N'hi ha alguns que estic segura que seran dels més venuts durant la jornada, Morir-ne disset de Sergi Belbel (Proa), Mamut d'Eva Baltasar (Club Editor) i Unsex Me de Jaume Ferrer (Club Editor), per exemple. Un altre que pot entrar en aquest rànquing pot ser AIOUA de Roser Cabré-Verdiell (Males Herbes).

Apèirogon de Colum McCann (L'Altra Editorial) i el Llibre blau de Nebo de Manon Steffan Ros (Periscopi) dels últims llibres que he llegit són dels que més m'han agradat.

I, com a última proposta, però no menys recomanable.... Al contrari, crec que des del dia que vaig llegir aquest llibre és el que més he recomanat, us porto Carta d'una desconeguda de Stefan Zweig (Quaderns Crema). Estic enganxadíssima a aquest autor!

        




Aquestes són algunes de les novetats que m'agradaria llegir:




Alguns dels llibres que miraré pel Guim i l'Ona són aquests:




I si el que voleu és regalar algun llibre a algun adolescent...


Espero que aquesta selecció us pugui donar alguna idea i que gaudiu de la lectura ben acompanyats.

Que tingueu tots i totes una bona Diada de Sant Jordi! 🌹📚


















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada